Úřednická Čtvrť


Stále zůstaneme v Úřednické Čtvrti, ale začneme se zaobírat úkoly nutnými pro další postup, tedy cestě k Ravel-noční čarodějnici. A začneme v Nevěstinci Duševních Rozkoší, dále se podíváme k Ianisovi, podíváme se na nějaké nepovinné lokace a nevynecháme ani Slévárnu, která je pro celou akci klíčová.

Iannis-Advokát
Jak jste zjistili od krystalu Deionarry, je Iannis-Advokát jejím otcem, což je v tomto případě spíš průšvih, než klad. Najdete ho v budově Advokátův Dům. Takže doporučuji před rozhovorem funkci save, abyste se nedočkali (jako já) nepříjemného překvapení a nemuseli se kus vracet. Při správně vedeném rozhovoru dostanete od advokáta jak svoje věci, tak i to, co u něj pro vás uložila Deionarra. Iannis vám také řekne, abyste mu zprostředkovali možnost poslechnout si krystal jeho dcery, což není problém. Když zajdete za Splinterem a požádáte ho o laskavost pro Iannise, nebude proti. Z věcí, které jste si u advokáta uložili je pro vás nejdůležitější stvrzenka, na niž ve Slévárně Božích Lidí dostanete předmět, co jste si tam kdysi uložili. Nyní zpátky do nevěstince splnit úkoly pro děvčata a tak získat klíč do Ravelina bludiště.

Nevěstinec Duševních Rozkoší


Fall-from-Grace
najdete v budově Nevěstinec Duševních Rozkoší, což je vlastně bordel. Promluvte s ní a nabídněte jí, aby se k vám přidala. Řekne vám, že musíte nejdřív pohovořit s jejími deseti studenty. Proběhněte nevěstinec, promluvte se všemi devíti dívkami (dostanete několik úkolů) a vraťte se zpátky k Fall. Na její otázku odpovězte, že desátým studentem jste vy a Fall se k vám přidá. Plnění úkolů pro studentky Fall-from-Grace si necháme až na později.

Dolora
po vás chce, abyste pro ni získali zpět klíč od jejího srdce, který má Merriman v Městské Hale. Merriman slíbí klíč vrátit, když mu vymažete pamět. První možnost (pokud se nechcete zdržovat) je klíč mu šlohnout s Annah. Pokud chcete o trochu víc expů ,zajděte do obchodu s kuriozitami a kupte tam něco jako Džbánek ledového Piva. Poté zajděte do Galerie kuriozit a prozkoumejte plastiku Temný Pták z Ocanthu. Vložte tam ten Džbánek Ledového Piva z obchodu s kuriozitami a jděte si o plastice promluvit s nedaleko stojící Yvannou, jinak byste se o zvláštní schopnosti ukradeného kousku nedozvěděli. Nyní běžte za Merrimanem a klíč od Dolořina srdce je váš. Zeptejte se Dolory na němou prostitutku a dozvíte se, proč Ecco nemůže mluvit.

Ecco
Zajděte za Ecco a slibte jí, že najdete cestu, jak jí pomoci. Běžte do obchodu s kuriozitami a kupte Fiendův Jazyk a pouze si prohlédněte Dévovi Slzy. Vraťte se k Ecco a dejte jí Fiendův Jazyk. Sice bude mluvit, ale pěkně ostře :-) Proto jí řekněte o Dévových Slzách a ona vám dá "šek" na 1000 měděných. Běžte ho vyměnit za Dévovi Slzy do Kuriozit, vraťte se a dejte jí ho. Teď Ecco vyzpovídejte a dozvíte se od ní, že Kesai Serris je dcerou Ravel Puzzlewell.

Juliette
vás požádá, abyste okořenili její milostný život a doručili Montaquovi do Městské Haly fingovaný milostný dopis, který máte nechat vytisknout v tiskárně v Dolní Čtvrti. Můžete jí taky nakecat, že se stanete jejím tajným nápadníkem (míň se naběháte). Splňte její přání a rozčilenému Montaquovi řekněte, že to byla lest. Poté zajděte Juliettě vyřídit, co Montaque na její adresu řekl. Od Julietty se mimo jiné dozvíte hlavně to, že Kesai Serris a Kimasxi Zmijí Jazyk jsou poloviční sestry.

Kimasxi Zmijí Jazyk
po vás nebude chtít nic, ale je důležité si s ní promluvit hlavně o příbuzenském vztahu ke Kesai Serris, jinak bude Kesai matku zapírat. A mimochodem, když si s ní pak ještě jednou promluvíte a Morte bude poblíž, naučí Morteho nové nadávky :-)

Kesai Serris
vám své příbuzenství s Ravel Puzzlewell přizná až poté, co vám Kimasxi potvrdí, že jsou polosestry. Jakmile Kesai přizná, že je dcerou Ravel, požádejte ji o kapku krve. Musíte mít u sebe čistý kapesník.Pokud jste prohledali nevěstinec opravdu důkladně, máte jich v inventáři několik. Jakmile tolik potřebnou kapku krve dcery Ravel máte, nic vám nebrání v tom, abyste se vydali do slévárny.
Předtím můžete ještě navštívit dvě lokality, ale není to povinné. A také můžete najít závoj Marrise a vůni Vivian, prokecejte všechny holky hned několikrát a choďte tam kam říkají a pak skočte do prvního pokoje vlevo od vchodu a tam najdete skříň. Pokud jste holky dobře prokecali, Nenny Devítioká vás nakonec pošle za Kimaxsi Zmij. Jazyk, pak zpět za Nenny, nakonec běžte za Luisem- mluvící skříň a zjistíte, že on je muž a ne skříň. Z jeho šuplíku vytáhněte závoj pro Marissu a skočte za Vivian. Ta vám poděkuje 25000 expů, protože na závoji byla její vůně! a navíc zvýší charismu. Pak už jděte za Marissou a dejte jí závoj (25000-dohromady 50000 expů za trochu běhání, to už se dá, ne?)


Podzemí Sigilu


Než opustíte Úřednickou Čtvrť můžete se vydat do podzemí , které je plné docela tuhých potvor. Nemusíte tam vůbec chodit, protože tam neplníte žádné úkoly nutné pro postup ve hře, ale doporučuji vám, abyste si ho celé prošli (pokud nebudete mít síly, tak i na několikrát), protože zde můžete získat hodně zkušeností. Jenom pro upřesnění zde získáte několikanásobně víc expů, než kolik jste nasbírali než jste se dostali z Úlu do Dolní Čtvrti! Za zabití jednoho červa je 8000 zkušeností a takové druhé potvůrky 1400 expů. Vybavte se SPOUSTOU hojidel, než se vůbec do podzemí vypravíte a mágům doporučuji zakoupit v obchodě s kuriozitami kouzlo Smrtící Oblak , které dokáže zabít celou partu těchto potvůrek. V tom případě je zkušenostní postih (jen 8000 za celou partu červů), ale i tak je to dost. Ikdyž celkově jsem s nima neměl moc problémů, léku jsem použil relativně málo.

Modronské Bludiště


Je také nepovinnou lokalitou, ale doporučuji její návštěvu. Modroni jsou zajímavé neagresivní příšerky, které trochu připomínají kovové pavouky. V nevěstinci potkáte hnedle 3. Než si s nimi promluvíte, zakupte v obchodě s kuriozitami kovovou loutku. Po nákupu najdete v inventáři hračku, která vypadá jako Modron. Zajděte do nevěstince a s jedním Modronem si promluvte. Zjistíte, že hračka funguje jako portál k Modronům.Když s ní pohnete takhle:levé koleno-levé křídlo-pravé křídlo-pravou paží budete přeneseni do Modronského Bludiště. Toto bludiště je zajímavé. Je to generovaný dungeon a jak jím procházíte, jste napadeni jedním až třemi výtvory Modronů. Jsou vcelku bez problémů zdolatelní a za jednoho je 500 zkušenostív (max. obtížnost 4000 expů za kus!). Navíc z nich padají zajímavé věcičky, které vám po návratu do Úřednické Čtvrti znatelně vylepší rozpočet. Takže si v klidu procházejte místnostmi, bojujte a sbírejte a taky s Annah zneškodňujte pasti, jsou všude! a občas se i povede do ní stoupnout. Po nějaké době se otevřou dveře, které vás zavedou za Modronskými inženýry. Promluvte si s prostředním z nich a bude vám také nabídnuta možnost, vygenerovat si dungeon.Vlezte do toho nejtěžšího a po chvilce delšího bloudění najdete brdloh Nordoma a toho naverbujte (já válečník jsem ho dokonce vyměnil za Ignusse!). Jinak když potkáte na nejtěžší obtížnost 3 konstrukty, tak je to i záhul.
POZOR:Jednou se mi stalo, že když jsem si vygeneroval těžký dungeon, tak hned v první bojové místnosti byly 3 cesty.. To není nic divného, ale když jsem šel rovně, tak tam byl nějaký zlý mág a asi 5 konstruktů !!!. Špatná zpráva je, že vymlátit celou místnost je opravdu problém, protože kouzlí jako o život, taky na mně seslal kouzlo, při kterém na mně vystřelil obří kanón a k tomu vám tam běhá dalších 5 konstruktů a snaží se vás zamáčknout do země. No a dobrá zpráva zase je, že z něj po zdolání vypadne fajn kouzlo z 8 levelu na svitku!!!
Ještě ale nevím jestli jsem tu místnost vygeneroval (jako ředitel) náhodně, nebo kvůli tomu že hraju za zloděje. Ostatně si to můžete prohlédnout ve Screenshotech.


Slévárna


Keldor
Kde je Keldor již víte, protože jste mu doručovali stvrzenku od Giltspura.Promluvte s ním o možnosti přidat se ke Božím Lidem a dostanete několik úkolů.

1. úkol – musíte vykovat předmět, abyste prokázali svou způsobilost. Zajděte do střední části slévárny (tam kde jsou kotle) za Alisou Tield a vyzpovídejte ji o všem možném. Poté zajděte východním směrem do chodby kousek pod dveřmi, kterými chodíte ke Keldorovi. U človíčka za pultem si kupte potřebnou výbavu pro pracovníky slévárny. Vraťte se zpátky do srdce slévárny a najděte Thildona, od kterého si vyžádejte rudu . Nyní najděte prázdný kotel a použijte na něj rudu v kleštích, poté použijte kovadlinu a kladivo a zhotovte libovolný předmět (doporučuji bojovou sekeru. Buď můžete používat, nebo výhodně prodat, záleží na povolání vaší postavy).Vytvoření předmětu se koná formou dialogu. Po skončení prací jděte za Keldorem a dostanete druhý úkol.
2. úkol – máte si zahrát na detektiva a vyřešit vraždu kováře Avildona. Jděte zase za Alisou Tield a promluvte s ní. Dostanete tip na 3 lidi, Tieldona, Sarose a Bedai-Lim. Tu můžete rovnou vypustit a soustřeďte se na další dva. Nejdřív promluvte s Thildonem a pak jděte za Sarosem a ten vám dá bodec se jménem Thildon a to pak zaneste Kaldorovi. Úkol je splněn, možná to jde i jinak, ale takto je to taky OK.
3.úkol – zabránit sebevraždě Sandozovi. Vedle pultíku, za nímž stojí Keldor jsou dveře, za nimi chodba a na jejím konci stojí Nihl Xander (zatím si ho nevšímejte) a za ním jsou schody do patra, kde najdete Sandozu. Než se za ním vydáte, promluvte s jeho dcerou Sarossou, která je v předsálí posluchárny. Poté jděte za Sandozou a vyřiďte mu vzkaz od dcery. Sandoza od sebevraždy ustoupí a otevře dveře. Po návratu ke Keldorovi je z vás Boží Člověk a můžete ve slévárně přespávat i nakupovat od Keldora zbraně a kouzla.


Sarossa
Poté, co se stane Božím Člověkem, běžte si promluvit se Sarossou o její víře a řekněte jí, že se s ní ztotožňujete. Odměnou vám bude trvalé zvýšení moudrosti. Možná na to ale potřebujete nějakou inteligenci, aby vám dala, tak když vám nedá, tak se nedivte.

Nihl Xander
je inženýr, který pracuje na Tvůrci Snů, ale potřebuje vaši pomoc. Slibte mu ji a máte před sebou opět 3 úkoly.

1.úkol – nejdříve vás Nihl požádá o kousek vaší kůže a trošku krve. Zajděte do Lékárny v Úřednické Čtvrti a požádejte Pestleho Paličku o pomoc. Získáte zkumavku, kde bude požadovaný materiál.
2.úkol – budete vysláni, abyste přinesli speciální ptačí klec. Tuto získáte od Golema v Siege Tower. Pokud jste si promluvili s Lazlem v tržnici, tak už víte, jak se tam dostat, když ne, tak to honem napravte. Portál do věže se objeví na můstku východně od věže, kousek od místa, kde jste bojovali s Groshukem. Popovídejte si s Golemem o všem možném a hlavně se nezapomeňte zeptat zbraň, kterou je možné zabít nesmrtelného. Při správně vedeném hovoru se vám podaří tuto zbraň (čepel Nesmrtelného) získat. Poté ho požádejte o speciální klec a můžete se vrátit k Nihlovi.
3.úkol – Nihl Xander potřebuje podušku. Běžte za výrobcem rakví a požádejte ho polštářek. Hamrys vám řekne, že u sebe nemá a pošle vás do skladiště, kde je má uskladněné. Ve skladišti požádejte o vydání podušky a vraťte se k Hamrysovi pro zkušenosti. Takže až získáte podušku, hupky-dupky zpět do Slévárny za Nihlem Xanderem.


Po návratu vám Nihl Xander oznámí, že Tvůrce Snů je hotov a dostanete od něj klíč. Běžte do střední části a tam západním směrem, až přijdete ke dveřím. Odemkněte je a k Tvůrci Snů hra vypraví Bezejmenného samotného. Shlédnete pár zajímavých animací a poté bude vráceni zpět do slévárny. Naberte zpátky ostatní členy party a nyní jděte tam, kde jste koupili vybavení pro zhotovení výrobku a na stvrzenku od advokáta si vyzvedněte předmět, co jste si tam uložili. Získáte zvláštní předmět, který je portálem k Ravel. Identifikujte ho a máte jej připraven k použití. Nakupte dostatek hojidel, odpočiňte si a můžete se vydat za Ravel.

Než půjdete:Doporučuji vám vykrást a vykoupit co můžete a na co vám síly a prachy stačí, protože takové kupecké a zlodějské možnosti už z daleka nebudou!
Vidím to takhle: bez ohledu na prachy- protože to určitě krademe-5 modrých amuletů na identifikace,50 srdečních amuletů, nebo 70 krvavých, můžete si vzít i amulet muchy-co kouzlí kletbu roje, nebo zmijí amulet-dle vaší volby, nezapoměňte také na amulet kraniokrysy tak 10x pokud nejste mág, budou se hodit.
Válečníkům doporučuju koupit si kladivo v obchodě s kuriozitami, stojí 14 400, nejde ukrást, ani po zabití ho nenajdete. Je to jedna z nej. zbraní ve hře. A klidně pak zabijte Virschiku v obchodě s kuriozitami a prodejte to co z ní vypadne, prodejte, stejně je už Virschika na hovno. Čekají vás krušné chvíle, ale také mnoho zkušeností.