Úřednická Čtvrť
Zde se nachází spousta zajímavých míst, z nichž vaší
pozornosti obzvlášť doporučuji obchod s kuriozitami, kde můžete pro Morteho
zakoupit dračí zub (ale Ingresininy zuby jsou stejně lepší) a krejčího, kde zase můžete (šlohnout) zakoupit pro Annah a Fall-from-Grace
magické oděvy, pokud máte dostatek peněz (nebo dobré kapsářství :-). Jestli jste Obyvatelé v této lokalitě nejsou
žádní chudáci. Ale nezapomínat na funkci save,ale podívejte se do části Tipy-Triky (budete překvapeni), ne vždy se lup podaří na
první pokus. Nejdříve se zde ovšem podíváme po Nemelle, protože jenom ta
nám může objasnit záležitost s Nevysychající karafou.
Nemelle
najdete jižně od místa, kudy jste do Úřednické čtvrti vstoupili, před
jedním stanem. Promluvte s ní o karafě a dozvíte se, jak ji použít. Nemelle
vás požádá, abyste našli její přítelkyni Aelwyn. Tu najdete kousek od
Lékárny. Vraťte se k Nemelle a vyřiďte vzkaz od její přítelkyně. Nezapomeňte
si vyzvednout odměnu. Získáte něco zkušeností a permanentní zvýšení životních
bodů. A abyst na to nezapoměli, tak teď už skočte do Baru u Doutnajícího Nebožtíka,
vysvoboďte Ignuse, odevzdejte leták a máte to za sebou.
Palička Kilnn
Když už budete v blízkosti Lékárny, vstupte dovnitř a promluvte
s Pestaličkou Kilnnem. Slibte mu pomoc a zajděte do prodejny kuriozit (leží
jižním směrem), kde kupte Elixír Strašlivé Separace. S tímto lékem
se vraťte do Lékárny a dejte jej Paličce Kilnnovi. Nezapomeňte si u něj poté
vyzvednout odměnu, která není zanedbatelná.
Malmaner
je váhající zákazník, stojící před krámkem krejčího, který najdete
severně od vstupu do Úřednické čtvrti. Požádá vás, abyste mu přinesli od krejčího
kostým. Krejčí vám dá kostým spalovače, ale poznamená, že ten bude mít
hodně lidí. Když tuto skutečnost přetlumočíte Malmanerovi, pošle vás pro
kostým jiný. Za každý kostým vám Malmaner zaplatí a získáte něco zkušeností.
Salabesh Onyxový
Vzpomínáte na Smradodecha z Úlu-tržiště? Pokud jste s ním mluvili, tak máte
furt jeho prokletí v úkolech. To prokletí začneme řešit tady. Takže Salabesh
Onyxový je mág. Najdete ho hned vedle u vstupu do Městské Haly
a obklopují ho asi 2 lidi. Takže si s ním pocejte o všem možném a zjistíte
že Smradodecha proklel Jumble Vraždomysl, toho najdete v Městské Hale mezi
ubytovacím prostorem a přednáškama.
Městská Hala
Jumble Vraždomysl
Dřív, než začneme cokoli řešit v Městské Hale, tak bych dodělal
záležitost se Smradodechovým prokletím. Najděte Jumbla Vraždomysla a pokecejte si s
ním, trochu mu vyhrožujte a tak, ale nezabíjejte ho! Nakonec na vás uvalí
kletbu škytavku, běžte opět za mágem před Měst. Halou, Salebesh
Onyxový. Řekněte mu to a fikaně z něj vytáhněte kletbu, kterou
byste mohli vrhnout na Jumbla Vraždomysla (používejte save).
Tu kletbu vám prozradí a teď se vraťte za Jumblem a vrhněte na něj kletbu,
kterou vás Salabesh naučil, pak se s ním domluvte a on ji sejme z vás a
pak ho požádejte a sejme ji i ze Smradodecha.
Mertwynn bezhlavý
Někde okolo Splintera se prochází osoba která se jmenuje Mertwynn
Bezhlavý. Pokud chcete, na jihu Úřednické Čtvrti je Šéf Lupičů. Když s ním hodíte
pokec, nebo ho zabijete získáte hlavu v krabici, ta patří Mertwynnovi, odneste mu
ji a pár mšďáků a hlavně zkušenosti vás neminou.
Jolmi
Je žena, která vás hledá aby vás zabila, když to přijmete, dostanete
za to nějaké prachy, jinak nic. Také jeden její poslíček běhá po městě a hledá
vás, aby vám vyřídil, že vás ona hledá.
Cestování-Úl, Pohřbená vesnice
(Toto je nepovinné a jen pro zisk expů a prachů). Teď když jste zbavili
Smradodecha jeho kletby bych ještě odskočil říct mu to, jsou za to nějaký expy.
A když už budete na cestách, tak si skočte vyzvednout to co zůstalo po Pharodovi,
protože je tuhej. Abyste si mohli vzít víc, než co leží na zemi u Pharoda, musíte úpně
prokecnout Annah, pak zjistit, že Pharodova hůl je klíč k portálu. Aby vám to při
rozhovoru "bliklo" musíte mít aspoň inteligenci 12, pokud jste válečnník, tak si
kupte tetování, nebo amulety a pak si promluvte s Annah. Pak jděte vlevo od mrtvoly Pharoda
a tam se vám ukáže portál. Skočte do něj, prohledejte všechno co jde, knihovny apod.
a pak dolů u lávky bude portál, schovaný, prostě tam zkoumejte, jestli, tak mapu
najdete ve Screenshotech. A teď hurá zpátky do Úřednické Čtvrti.
Nyní vám nic nebrání začít plnit úkoly v Městské Hale. Pokud
se chcete dostat do soukromých sensorií, kde zjistíte spoustu zajímavých
věcí, musíte přesvědčit Splintera, že jste členem sVnímavých. Pokud se
vám to nepodaří, staňte se tedy členem společenstva, protože tam musíte. Kromě
zmíněných
úkolů můžete v Městské Hale splnit ještě další úkoly a bojovník se zde
může zdokonalit v bojových uměních.
Splinter
je člověk, který jediný vás může dostat do sensorií, kam se podíváte
několikrát. Nejdříve se nechte přenést do sensorií soukromých, kde najdete
několik krystalů se zajímavými informacemi. Poslechněte si všechny 3 krystaly.
Poté navštivte sensoria veřejná, kde se sice hodně naběháte, než vyslechnete
všechny příběhy, ale zase získáte dost zkušeností.
Krystal Deionarry
se nachází ve východní části soukromých sensorií a má modrou barvu.
Při jeho poslechu získáte něco zkušeností a hlavně se dozvíte o odkazu,
který vám Deionarra nechala u svého otce, advokáta Iannise.
Ravelin krystal
zelený kámen, najdete v jižní části soukrom. sensoria. Během projekce se
spojíte přímo s Ravel a budete vybídnuti, abyste ji našli.
Růžový krystal
Je tady jedna z vašich inkarnací a mimo jiné se vás snaží uvěznit,
ale to se jí nepodaří. Prokecejte ji a pak odejděte.
Quell
je mág, vyskytující se v soukromých sensoriích, který vám prozradí
jakým klíčem se dostanete do Ravelina bludiště. Potřebujete kousek samotné
Ravel nebo její dcery. Musíte najít dceru Ravel a získat na kapesník kapku
její krve. Ovšem než tohle s Quella dostanete, musíte mu z obchodu s kuriozitami
donést kousek čokolády, (jako by jí měl málo J). Než se s Quellem rozloučíte,
prohlédněte si jeho nabídku sladkostí. Stojí za to.
Výcviky
Ještě než budeme pokračovat v úkolech, tak vám chci říct, že pokud se chcete
procviči ve vašem povolání, tak skočte do místností jižně. Poptejte se vždy nějakého
učně a on vám řekne kde mistr učení je: Válečnický mistr-Qui-sai je v v jedné
místnosti směrem nahoru a vypadá jako socha (běžte za ním i když cvičit nechcete,
za trocha běhání je dost expů), Zlodějský mistr-Eli Havelock se potuluje na pravé
straně od vchodu do Nevěstince (budete ho potřebovat válečníci) a Kouzelnický
mistr-Paní Trnočeská je ve veřejném sensoriu.
Deník,komnata Bezejmenného
Od vstupní haly se dejte východním směrem a přes několik místností
se dostanete do ubytovací části, kde jsou soukromé pokoje členů. Recepční
vás uvítá jako starého známého a dá vám klíč od vašeho pokoje. Najdete
zde spoustu užitečných věcí a v zamčené skříni mimo jiné i dvanáctistěn
(což je jeden z vašich deníků), který vám ale momentálně nepomůže, protože
je psán ve starobylém jazyce. Abyste si ho mohli přečíst musíte vyhledat
v jižní části Úřednické Čtvrti Finama lingvistu, který vás požádá, abyste
mu našli jeho pracovní deník. Ten najdete v nevěstinci. Vstupte tam do
první místnosti vlevo a všechno prohledejte. V jedné zásuvce najdete zapomenutý
deník. Vraťte se k Finamovi a on vám dá deník svého otce, ze kterého se
starobylý jazyk naučíte. Po přečtení dvanáctistěnu se dozvíte další střípek
z mozaiky svého osudu a zjistíte, že jste si u advokáta Iannise také cosi
uložili, takže nyní je ta pravá chvíle se k němu vydat Protože je to důležité).