ÚL-Márnice (SeveroZápad)


Úl je město, rozdělené na několik částí, z nichž některé nemají název, proto v každé najdu nějaký zachytný bod. Zde to tedy bude márnice. Jižně odtud je lokalita s Barem u doutnajícího nebožtíka, severozápadně s Arlovým hotýlkem a jihozápadně se nachází ulička nebezpečných zákoutí. Jihozápadně od lokace bar u doutnajícího nebožtíka je tržiště. Nyní, pokud jste se rozhodli nehrát za bojovníka, ale chcete změnu povolání byste měli urychleně navštívit lokaci hadrníkovo náměstí a nechat se přeučit na zloděje u Ratboneho nebo začít plnit úkoly pro Mebbeth, která vás vyškolí na mága. Soubojům se v tomto případě zatím vyhýbejte útěkem – škoda expů, o které byste pak přišli (změna povolání=1 úroveň a 0 expů!). Každou lokaci nejdřív důkladně prošmejděte, abyste si odkryli celou mapu a lépe se pak orientovali. Nikde nezůstavejte stát, byli byste napadeni-pokud to nechcete úmyslně :-). A další důležitá rada – zásadně mluvte pravdu! Lžete nebo blufujte tam, kde je to jen nezbytně nutné pro získání zkušeností, nebo zdárné ukončení úkolu. Proto vřele doporučuji před každým rozhovorem funkci Save.

Pokud jste z márnice odešli dveřmi, nacházíte se na schodech před márnící, pokud ne, lehce se dostanete od kobky k márnici. Proběhněte okolo stojících spalovačů a jste u brány na náměstí. Prošmejděte lokaci, aby se vám na mapě objevilo označení důležitých staveb a východů do dalších částí města. Pak se vydejte do hrobky, vezměte si peníze a přečtěte listinu. A jdeme na úkoly + důležité postavy této lokace.

Syfl
je spalovač, který se poflakuje hned u brány na náměstí, západně od márnice, a je to pro vás velmi důležitá osoba, neboť do márnice se nemůžete vrátit zpět jinak, než jako mrtvola. Syfl vás tam může dostat tak, že vás na požádání zabije. Promluvte si se Syflem o všem možném, hlavně o Pharodovi a Sharegravem. Pokud jste vynechali v márnici rozhovor s Deiorranou, až budete mágem či zlodějem, vraťte se a požádejte Syfla, aby vás zabil. Jste zpět v márnici na "svém" stole a můžete se vydat za Deionarrou.

"Nástěnka"
V okolí Baru Zapomění se poflakuje zombík "Nástěnka". Je to jakási vývěska, kterou můžete prozkoumat.. Něco málo zkušeností získáte, pokud si s "Nástěnkou" promluvíte, prozkoumáte ho a přečtete si zprávy i grafiti na jeho těle. Záleží na vašich odpovědích, proto než se pustíte do zkoumání vývěsky doporučuji opět SAVE.

Angyar
je jeden z obyvatel Úlu, který uzavřel ostudnou smlouvu se spalovačem Morai Hrobkopem. Angyarův dům se nachází hned vedle hrobky, do které jste se dostali portálem z márnice. Vstupte dovnitř a promluvte s jeho ženou, která vám o této smlouvě řekne. Slibte jí, že Angyarovi pomůžete. Odeberte se do Baru Zapomění vyhledejte Moraie Hrobkopa (save) a o smlouvě si s ním popovídejte. Poté, co smlouvu získáte, vraťte se zpět za ženou Angyara a tuto jí ukažte. Pošle vás za manželem a pořádá vás, abyste se nezmiňovali o tom, že vám o všem řekla. Promluvte s Angyarem, ukažte mu smlouvu a poté ji roztrhejte. Znovu prokecněte Angyara, vyzpovídejte ho hlavně o Pharodovi, proberte téma spalovačů a dávejte bacha, abyste ho nerozzlobili, protože by na vás zaútočil. Poté si běžte pohovořit znovu s jeho ženou a … máte v této lokaci místo na odpočinek a nákup obvazů či jehel, což jsou věci, které v této hře vrací zdraví.

Emoric
Další osobou, pro niž budete plnit úkoly je Emoric, jeden ze spalovačů, kterého najdete v Baru Zapomění. Tady už se výletu do dalších lokací nevyhnete, ale můžete to spojit s dalšími úkoly pro Sev´Tai, Ingress a Beana posla, kteří se vyskytuji v okolí Spalovačského Monumentu (zmíním se později).

Jděte nyní do Baru Zapomění a vyhledejte Emorica. Prokecněte ho a dozvíte se o obchodu s mrtvými těly, který Pharod rozjel. Emoric potřebuje zjistit, odkud Pharod všechny ty mrtvoly bere. Tento úkol zatím nemůžete splnit, ale až najdete Pharoda, získáte odpověď a jeho zprávu doručíte Emoricovi.V dalším rozhovoru se Emorica zeptejte, jestli se můžete přidat ke spalovačům a dostanete čtyři úkoly. Tři z nich splníte hned, další až později.

1. úkol - rozhovor s Norochjem, kterého najdete v témže baru, kousek od vchodu. Dozvíte se, že se v Úlu vyskytuje zloděj, který se převléká za spalovače. Tohoto výtečníka najdete v lokalitě s tržnicí (jihozápadní část Úlu), kousek dole, pod jménem Popelplášť. V případě, že sebou máte Dak´kona, je jeho likvidace hračkou. Přijděte až k němu, použijte Dak´konovo kouzlo Reign of Anger (asi vláda hněvu) a zloděj lehne. Nebo ho můžete poškádlit Morteho speciální schopností Lithánie Kleteb a máte jistotu, že vám z boje neuteče. Pokud Dak´kona ještě nemáte, důrazně doporučuji, abyste se stavili cestou v Baru u Doutnajícího Nebožtíka a vzali ho do party. Po zabití Popelpláště se vraťte k Norochjovi a poreferujte mu. Zpět k Emoricovi.
2. úkol - pokec se Smrtichtivým, taktéž v Baru Zapomění. Ten si myslí, že život nemá žádnou cenu a chce umřít. Až k tomu dostanete v rozhovoru příležitost, zabijte se. Nemůžete umřít. Po skončení rozhovoru se vraťte k Emoricovi.
3. úkol – Emoric vas pošle za dalším ze spalovačů v baru, Serem. Vyzpovídejte Sereho ze všeho možného a pak se vraťte zpět k Emoricovi. Dostanete poslední úkol.
4. úkol – nalezení Soega. Soego se vyskytuje v úrovni Mrtvé Národy, kam se zatím nedostanete, tak si úkol zapište do deníku a nezapomeňte na něj. Po jeho dokončení se můžete přidat ke spalovačům. (Už víte, proč jste se měli v márnici souboji se Soegem vyhnout?)

Norochj
Než odejdete z baru promluvte si ještě jednou s Norochjem a zjistěte, proč je smutný. Dozvíte se od něj o zvláštním úkazu v mauzoleu a požádá vás, abyste zjistili příčinu těch podivných událostí. Slibte mu pomoc, ale splnění úkolu odložte na později, až nasbíráte něco zkušeností, popřípadě získáte dalšího člena do party, protože mauzoleum je dost tuhý oříšek. Vyskytují se tam obří bojoví kostlivci, kteří slabší partu docela dobře smetou. Do mauzolea se dostanete portálem, severně od Dustman Memorial. Hned po vstupu vás osloví duch a požádá vás o pomoc. Jde o to, že klid mauzolea byl narušen necromancerem Strahanem Runeshadowem a vaším úkolem je tohoto narušitele zlikvidovat. Po vstupu do místnosti, kde se zmíněný necromancer nachází, budete napadeni jím samotným a jeho nohsledy. Nebojujte s jeho suitou, ale jděte přímo na něj, protože když zabijete jeho, zabijete všechny. Po splnění úkolu si promluvte s duchem a vydejte se za Norochjem pro zkušenosti.

Sev´Tai
Tak a jdeme na úkoly o kterých jsem se zmínil u Emorica. Sev´Tai najdete přímo u Spalovačského Monumentu, opřenou o vnitřní zeď. V rozhovoru vám prozradí, že její sestry byly napadeny třemi darebáky, kteří si říkají Hladoví Psi. Stalo se to v lokalitě u Baru u Doutnajícího Nebožtíka. Slibte jí, že její setry pomstíte a běžte do zmíněné lokace. Kde se tito tři výtečníci nacházejí vám neřeknu, protože se pohybují po celém území této úrovně, ale nejspíš západně, nebo severozápadně. Musíte prostě chodit a hledat. Když budete mít kliku, potkáte je jednotlivě, v opačném případě máte smůlu. Jsou trochu tuzí, takže doporučuji použít Motovu Lithánii Kleteb a vždycky kousek útéct a pak toho jednoho dokopat (ale válečník to zvládne naráz). Po zdárném dokončení úkolu se vraťte pro odměnu.

Ingress
Severně od Spalovačského Monumentu pobíhá ženská jménem Ingress jako šílená. Zastavte ji, dejte řeč a vyslechněte její historku o branách a portálech. Zjistíte, že je buď potrhlá, nebo pochází z jiné planety a nemůže se vrátit. Slibte jí pomoc a vydejte se do Baru u Doutnajícího Nebožtíka, kde najděte Cadriana (stojí vlevo od Ebba Kolenovrza, průsvitný), povězte mu o Ingress a on slíbí, že jí pomůže. Zpátky za Ingress a pošlete ji za Cadrianem. Vraťte se tam též, odměnou vám budiž něco zkušeností a Ingressin zub, který poslouží do začátku jako účinná zbraň pro Morteho (zubům můžete poroučet a časem jsou to nej. zuby ve hře). Tento úkol má malý háček a to je to, že Cadrian tam hned není, já jsem splnil všechny úkoly na této straně včetně Bludiště Paní Bolesti a pak tam už Cadrian byl.

Annah
někde v této lokaci potkáte i Annah, která vám prozradí pár zajímavých věcí (asi u Monumentu, dole). Později, až najdete Pharoda, se k vám přidá do party.